مسجد النبی و هیئت نبی اکرم

اطلاع رسانی وقایع و برنامه های مسجد النبی و هیئت نبی اکرم سیرجان

مسجد النبی و هیئت نبی اکرم

اطلاع رسانی وقایع و برنامه های مسجد النبی و هیئت نبی اکرم سیرجان

  • ۱
  • ۰
آن روزها، بسیاری این شعارها را با حنجره خود فریاد می‌کردند اما «حاج حسن» با عزم و غیرت خویش، آتش مرگ بر سر دشمنان و متحدان آنان می‌ریخت.
گروه جهاد و مقاومت مشرق - دومین سال گشتِ عروج «حاج حسن طهرانی مقدم» و همرزمانش، مصادف شده است با ایام سوگواری «محرم الحرام». آن «پارسای بی‌ادعا» به تاریخ 6 آبان 1338 در تهران متولد شد و در روز 21 آبان 1390 طی انفجاری در پادگان «بیدگنه» شهرستان «ملارد» بال در بال ملائک گشود.

تصویری که پیش رو دارید، در سال‌های دفاع مقدس به ثبت رسیده است. یک فروند موشک میان‌برد، آماده برای پرتاب به سمت مواضع رژیم بعث است. حاج حسن طهرانی مقدم و چند تن دیگر، مشغول بررسی نازل موشک هستند. بر روی بدنه موشک، به زبان عربی، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صدام» و مرگ بر شوروی» و «مرگ بر اسرائیل» نوشته شده است. آن روزها، بسیاری این شعارها را با 'حنجره' خود فریاد می‌کردند اما «حاج حسن» با 'عزم و غیرت' خویش، آتش مرگ بر سر دشمنان و متحدان آنان می‌ریخت.



  • ۹۲/۰۸/۲۱
  • بچه مسجدی

نظرات (۱)

بسیار عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی