مسجد النبی و هیئت نبی اکرم

اطلاع رسانی وقایع و برنامه های مسجد النبی و هیئت نبی اکرم سیرجان

مسجد النبی و هیئت نبی اکرم

اطلاع رسانی وقایع و برنامه های مسجد النبی و هیئت نبی اکرم سیرجان

  • ۰
  • ۰
رزمنده‌ای که بعد از شهادت به جهنم رفت!!.
به گزارش خادم الشهداء ، آیت‌الله روح‌الله قرهی، از اساتید اخلاق در کتاب ارزشمند "دو گوهر بهشتی" با استناد به آیات، روایات و گفته‌های اولیای الهی به بررسی وظایف انسان نسبت به پدر و مادر می‌پردازد. ایشان در بخشی از این کتاب به شرح ماجرای شهادت رزمنده‌ای می‌پردازند که بعد از شهادت به جهنم رفت!
ایشان در کتاب "دو گوهر بهشتی" می‌فرمایند: «در روایت شریفی است که پیامبر عظیم الشان، حضرت مصطفی ( صلی الله علیه و آله و سلم) می فرمایند: حضرت موسی کلیم الله (علیه السلام) به ذوالجلال و الاکرام، حضرت حق عرضه داشتند: خدایا! دوست من که شهید شد، الان چه حالی دارد؟
ذوالجلال و الاکرام خطاب فرمود: او در جهنم است!
موسی‌ بن عمران (ع)، آن پیامبر عظیم الشان تعجب کردند، عرضه داشتند: پروردگارا! مگر وعده نکردی که شهید به بهشت می‌رود؟!
ذوالجلال و الاکرام فرمودند: همین گونه هست که می گویی و این وعده من است اما موسی! این دوست تو اصرارداشت به آزردن پدر و مادر و من عمل کسی را که بر پدر و مادر خود ستم کند، قبول نمی‌کنم ولو شهادت!».
آیت‌الله قرهی در ادامه به نقل یکی از خاطراتشان از آیت‌الله بهاء‌الدینی (ره) می‌پردازند و می‌فرمایند:«زمانی من در محضر آیت‌الله بهاء‌الدینی (ره) بودم، عده‌ای آمدند و گفتند: فلانی (یکی از شهدای بزرگوار قم) شهید شده، ایشان فرمودند: داداش او چه؟ گفتند: نه، فرمودند: خدا را شکر!
ما تصور کردیم حتما ایشان به خاطر قوت قلب پدر و مادر این مطلب را بیان کردند اما بعدها آقا فرمودند: "پدر و مادر فلانی، از او راضی نیستند، من می‌ترسیدم بیهوده از دنیا برود و فقط اسمش به جای شهدا باشد اما فعلش نباشد." خیلی عجیب است! عزیزان! شوخی نگیریم»
  • ۹۳/۰۴/۰۸
  • بچه مسجدی

نظرات (۲)

  • طراحی بنر
  • سلام.فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو خدمتتون تبریک عرض می کنم.ببخشید که نظر تبلیغی می دم ولی به کار میاد.طراحی بنر متحرک برای وب شما در سریع ترین زمان ممکن.هزینه طراحی 5هزارتومان می باشد.نصف هزینه رو می تونید بعد از دریافت بنر تحویل بدید.برای سهولت در پرداخت ،درگاه پرداخت اینترنتی مطمئنی در وبلاگ تعبیه شده است.قبل و بعد از طراحی می تونید با شماره من در ارتباط باشید.برای وبلاگ های ضدفرهنگی بنر طراحی نمی شود.داشتن بنر متحرک و تبادل بنر با وبلاگها موجب افزایش بازدید و در نهایت به افزایش نظرات منجر می شود.جهت مشاهده نمونه بنر های طراحی شده مراجعه نمایید.التماس دعاtlogo.blogfa.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی