مسجد النبی و هیئت نبی اکرم

اطلاع رسانی وقایع و برنامه های مسجد النبی و هیئت نبی اکرم سیرجان

مسجد النبی و هیئت نبی اکرم

اطلاع رسانی وقایع و برنامه های مسجد النبی و هیئت نبی اکرم سیرجان

  • ۰
  • ۰

سال نو مبارک


یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سایت مسجد النبی و هیئت نبی اکرم (ص) حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای عاشقان اهل بیت (ع) مسئلت می نماید .

با توجه به اینکه نوروز امسال با ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) متقارن شده باید برنامه ها و کارها در شان و مقام این بانوی بزرگ و حفظ حرمت این ایام باشد . دید و بازدید، صله رحم و پوشیدن لباس نو هیچ منافاتی با عزاداری ام الائمه (س) ندارد، چرا که سر زدن به خویشان و رسیدگی به احوال آنها از تأکیدات ائمه معصومین (ع) است . ائمه معصومین (ع) عید واقعی را آن روزی می دانند که فرد در آن گناه نکرده باشد و ما اگر بخواهیم یک عید واقعی برای خود بسازیم باید به قرآن و عترت حضرت رسول اکرم (ص) چنگ زنیم .

امام باقر علیه السلام می فرمایند:حضرت فاطمه سلام الله علیها  بر همه مخلوقات خداوند، از جن و انس و پرنده و درنده و پیامبران و فرشتگان واجب الاطاعه بود.( دلائل الامامه ص 28) این حدیث نشان از مقام والای حضرت فاطمه (س) در میان مخلوقات خداوند است پس با مقامی که ایشان نزد خداوند دارند احترام گذاشتن به ساحت مقدسشان امری طبیعی و وظیفه است .  یادمان نرود که معیار اصلی حضرت زهرا (س) هستند و همه این عید ها بهانه ای برای خوشنودی حضرت زهرا (س) است و خوشنودی خداوند در خوشنودی حضرت زهرا (س) است .

این روزها امام زمان (عج) شال عزای مادرشان را به تن دارند پس بیایید ما هم سالی فاطمی را شروع کنیم تا شاید کمی تسلای خاطر قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) باشیم . به امید آن روز که سال تحویل را در کنار قبر گمشده مادرمان ام ابیها (س) با فرزند گرامیشان حضرت مهدی (عج) جشن بگیریم . * اللهم عجل لولیک الفرج *

قالَتْ فاطِمَةُ الزَّهْراء سلام اللّه علیها: شیعَتُنا مِنْ خِیارِ اءهْلِ الْجَنَّةِ وَکُلُّ مُحِبّینا وَ مَوالى اَوْلیائِنا وَ مُعادى اعْدائِنا وَ الْمُسْلِمُ بِقَلْبِهِ وَ لِسانِهِ لَنا.( بحارالا نوار: ج 68، ص 155، س 20، ضمن ح 11 . )

حضرت فاطمه زهرا (س) : شیعیان و پیروان ما، و همچنین دوستداران اولیاء ما و آنان که دشمن دشمنان ما باشند، نیز آنهایى که با قلب و زبان تسلیم ما هستند بهترین افراد بهشتیان خواهند بود .

محمد رضا میرزازاده

  • ۹۳/۰۱/۰۱
  • بچه مسجدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی